Veelgestelde Vragen
Hieronder de veelgestelde vragen, staat het antwoord er niet bij neem dan gerust contact met ons op. Dat kan telefonisch op werkdagen van 08:00-18:00, per email of via het contactformulier.
Indien u ten minste WA verzekerd bent worden de kosten voor de berging betaald door uw verzekeringsmaatschappij. De schuldvraag is hierbij niet van belang. Bergings- en doortransportkosten hebben géén invloed op uw no-claim of eigen risico.
De prijs voor het transport van een auto is afhankelijk of de auto rolbaar is, of de auto buiten op een verhard terrein staat waar wij met een vrachtwagen in de buurt kunnen komen en of het transport direct moet gebeuren.
Afhankelijk van de hulpvraag maar wij hanteren vaste lage tarieven per hulpverlening, bel met 074 266 1263 voor direct contact. Je hoeft geen lid te zijn of te worden en gewoon gebruik maken van onze pechhulp service.
Het streven is om een auto die door ons is veilig gesteld de eerst volgende twee werkdagen door te brengen. Hierbij is het van belang dat wij een compleet losadres hebben. Alleen een naam en een plaats volstaat niet.
Ja, als er maar iemand aanwezig is en let wel! Via jouw verzekering heb je één keer recht op transport. Als jouw auto thuis is afgeleverd kan je er niet meer voor kiezen om deze alsnog naar de schade of garagebedrijf te laten brengen.
Nee, afhankelijk van uw pech- of verzekeringspolis heeft u wel of geen recht op een vervangauto. In veel gevallen krijgt u van het schadebedrijf waar u uw auto laat repareren gedurende de reparatie een vervangauto.
Contact met Vorgers
Bij autoschade bel je met het alarmnummer van uw verzekeringsmaatschappij dat vermeld staat op uw groene kaart. Bij autopech neemt u contact op met de organisatie waar u een pechhulpverzekering hebt afgesloten. Mocht u niets geregeld hebben dan kunt u ons ook direct inschakelen, wij zijn bereikbaar 074 266 1263.